30.05.
- Kuidas omandada elukutse?
- Tööleht
- Kuidas leida teavet? Õ lk 62-65
- Kuidas leida teavet töö kohta?
09.05.
02.05.
Töö ja tarbimine
-
Töö ja tarbimineÕpitulemusedÕpilane:
- teeb vahet vajadustel, soovidel ja võimalustel;
- teab, kuidas raha teenitakse ja millest koosneb pere eelarve; oskab kulutusi tähtsuse järjekorda seada, koostada eelarvet oma taskuraha piires ning oma aega plaanida;
- teab internetipanga ja pangakaardi (PIN-koodi) turvalise kasutamise reegleid;
- iseloomustab, milliseid isiksuse omadusi, teadmisi ja oskusi eeldavad erinevad elukutsed ja ametid;
- selgitab erinevate elukutsete vajalikkust ühiskonnale;
- oskab tarbijana märgata ja mõista tooteinfot ning tunneb tarbija õigusi.
- teeb vahet vajadustel, soovidel ja võimalustel;
- Missugused on levinumad usundid maailmas?
- Tööde esitamine.
- Missugused on levinumad usundid maailmas?
- Võid kasutada ka MindMap, Poppleti abi ja teha oma töö siia ning laadida pärast see veebitahvlile.
- Mis usundid on esindatud Eestis?
14.03.
21.02.
- Kordamine
- Seltsitegevus.
- Tööleht
24.01.
- Kuidas kontrollitakse EV seaduste täitmist?
- Tööleht
- Mida tean ja oskan - töö abimaterjalidega.
- Mis seos on perekonnal ühiskonnaga?
- Väike-Maarja vald
- Kodukoha omavalitsuse ametnikud - küsimused lõpetada.
- Koosta omavalitsuse 8-10 ametnikust nimekiri (nimi, amet tööülesaned lühidalt) ja saada need õpetaja meilile.
- Ühele omavalitsustöötajale esitatavad küsimused saada õpetajale meilile. katikirsipuu@gmail.com
- Võid vormistada mõlemad küsimused ühte kirja.
- Ära unusta viisaka kirja saatmise reegleid!
- Kuidas kontrollitakse EV seaduste täitmist?
- Tööleht
13.12.
- Kuidas mõjutavad seadused Eesti elu?
- Tööleht.
29.11.
- 26.11.2018 - Kodanikupäev
- Milline on hea kodanik? Plakati kujundamine - mis kirjeldavad, milline on hea kodanik ja kutsuvad üles ka seda olema.
- Tööleht vaadata - riikide koostöö töölehelt oska jutustada kahe rahvusvahelise organisatsiooni tegevusest: ÜRO, UNICEF, OPEC, NATO, UNESCO
- Kelle käes on riigis võim?
- Millised väited iseloomustavad demokraatlikku riiki:
- Võim kuulub rahvale.
- Valimisi ei toimu.
- Kõik inimesed on seaduse ees võrdsed.
- Rahvas saab valida parlamenti.
- Austatakse kõikide elanike õigusi ja vabadusi.
- Riiki juhib väike rühm inimesi.
- Kuidas toimib demokraatia Eesti Vabariigis?
- Kuidas riigid üksteist mõjutavad? - lõpetamine
- Tööleht
- Kelle käes on riigis võim?
- Mis on riik?
- Tööleht
- Kuidas riigid üksteist mõjutavad?
- Tööleht
- Inimõigused
- Vali üks ülesanne järgmiseks tunniks ja tee see ära:
1. Leia 2-3 artiklit või pilti lastest, kelle õigusi on rikutud. Kirjuta kokkuvõte, sellest, mida said teada.
2. Kirjuta oma kogemuse põhjal lugu lapsest, kes on vajanud kaitset või abi. - Mis on inimõigused?
- Inimõiguste keskus Eestis
- Õ lk 12-13; tööleht ül 9-11 + Lisa 1
- Mõisted!
- Mis on inimõigused?
- Inimõiguste keskus Eestis
- Õ lk 12-13; tööleht ül 9-11 + Lisa 1
- Mis õigused on lastel?
- Lapse õiguste konventsioon
- Lastekaitseliit
- Õ lk 10-11; tööleht ül 6-8
- KODUS: mõisted õppida
- Koolidemokraatia.
- Koolidemokraatia.
- Mis on ühiskond ja kellest ühiskond koosneb?
- Tööleht.
- Kuidas juhitakse kooli ja mis on kooli demokraatia?
- Kuidas juhitakse kooli ja mis on kooli demokraatia?