04.03.2020
- Loomad jões. Imetajad ja linnud. Õ lk 80-81.
- Imetajad "Eesti selgroogsete" lehekülg
Punktid: 12-10 "5"; 9-8 "4"; 7-5 "3"; 4-3 "2"; 2-0 "1"
Esitlused:
Eesmärk: põhjalikult tutvustada oma looma/lindu, kasutades Tartu Ülikooli LO Loodusteadusliku hariduse keskuses valminud veebipõhist õpikeskkonda.
- Kobras - Mikk, Maria
- Vesipapp - Egert, Ken
- Jäälind - Mirtel, Jarmo
- Mink ehk Ameerika naarits - Mauro, Alex
NB! Palun ära kaaslaste töid riku!
Rühmad:
Helkuriga sõbraks!
Videod:
- Märka märki! 1. osa. (4.5)
- Mõtteavaldused.
Liikluse alateema õpitulemused:
- jälgib (eneseanalüüsi, vaatluse vm meetodi abil) enda ja kaasõpilaste käitumist liikluses jalakäija ja jalgratturina erinevates liikluskeskkondades;
- märkab ja kirjeldab võimalikke ohtlikke situatsioone erinevates liikleja rollides ning liikluskeskkondades;
- saab jalakäija ja jalgratturina aru, et märjal ja lumisel teel on sõidukite peatumisteekond pikem kui kuival;
- leiab võimaluse ohtude vältimiseks liikluses erinevates ilmastikutingimustes (nt jalakäijana pimedas, vihma või tuisuga; ei sõida jalgrattaga libedal ajal);
- kavandab enda ohutu koolitee liikumisviisist lähtuvalt;
- Märka märki! 6. osa. Enda nähtavaks tegemine (4.16)
- Mõtteavaldused!
Liikluse alateema õpitulemused:
- põhjendab, miks on oluline liikluses olla nähtav/märgatav, sh miks on helkuriga liiklemine ohutum;
- kirjeldab helkuri toimimise põhimõtet, teab erisusi helkuri kandmisel asulavälisel teel, linnas ja raudteel;
- kannab kergliiklejana halva nähtavuse korral või pimeda ajal liigeldes õigesti kinnitatud helkurit või muud valgusallikat; kasutab läbi aasta erinevaid enda nähtavaks tegemise viise eristumaks keskkonnast (riietus);
- Ohutusest raudteel! (5.12)
- Mõtteavaldused.