5. klass LOODUSÕP 19/20


04.03.2020

Punktid: 12-10 "5"; 9-8 "4"; 7-5 "3"; 4-3 "2"; 2-0 "1"

Esitlused:
Eesmärk: põhjalikult tutvustada oma looma/lindu, kasutades Tartu Ülikooli LO Loodusteadusliku hariduse keskuses valminud veebipõhist õpikeskkonda.

NB! Palun ära kaaslaste töid riku!

Rühmad: 











Helkuriga sõbraks!
Videod:

Liikluse alateema õpitulemused:
  1. jälgib (eneseanalüüsi, vaatluse vm meetodi abil) enda ja kaasõpilaste käitumist liikluses jalakäija ja jalgratturina erinevates liikluskeskkondades;
  2. märkab ja kirjeldab võimalikke ohtlikke situatsioone erinevates liikleja rollides ning liikluskeskkondades;
  3. saab jalakäija ja jalgratturina aru, et märjal ja lumisel teel on sõidukite peatumisteekond pikem kui kuival;
  4. leiab võimaluse ohtude vältimiseks liikluses erinevates ilmastikutingimustes (nt jalakäijana pimedas, vihma või tuisuga; ei sõida jalgrattaga libedal ajal);
  5. kavandab enda ohutu koolitee liikumisviisist lähtuvalt;
Liikluse alateema õpitulemused:
  1. põhjendab, miks on oluline liikluses olla nähtav/märgatav, sh miks on helkuriga liiklemine ohutum;
  2. kirjeldab helkuri toimimise põhimõtet, teab erisusi helkuri kandmisel asulavälisel teel, linnas ja raudteel;
  3. kannab kergliiklejana halva nähtavuse korral või pimeda ajal liigeldes õigesti kinnitatud helkurit või muud valgusallikat; kasutab läbi aasta erinevaid enda nähtavaks tegemise viise eristumaks keskkonnast (riietus);