Järve loomad ja taimed
Järvede ja jõgede taimed
Veetaimed
Jõe ja järve elustik
Jõgi ja järv elukeskkonnana
Jõed järved - kuldvillak
TERE KEVAD!
17.05.2017
15.05.2017
- Ristsõnade lõpetamine
- Soo
- Kordamine
- Eesti soode areng, keskkonnatingimused soos õ lk 70-73
- Vastata õ lk 73 küsimustele vihikusse kirjalikult.
- Atlase ülesanne: õ lk 72 iseseivalt otsida ja vaadata
- Tv lk 33
- Pinnamoe mõju inimtegevusele õ lk 64-66
- Vastata õ lk 66 küsimustele vihikusse kirjalikult.
- Tv lk 32
- Kui midagi jäi eelmisest korrast veel teha, siis saavad lõpetada.
- 10.05 kordame ja siis tuleb kontrolltöö 15.05.2017.
- Suurpinnavormid Õ lk 56-59
- Tv lk 27-29 (lõpetamine)
- Eesti pinnamoe kujunemine õ lk 60-63
- Vastata õ lk 63 küsimustele vihikusse kirjalikult.
- Atlase ülesanne: õ lk 63 iseseivalt otsida ja vaadata
- Tv lk 30-31
- Suurpinnavormid Õ lk 56-59
- Vastata õ lk 59 küsimustele vihikusse kirjalikult.
- Atlase ülesanne: õ lk 59 iseseivalt otsida ja vaadata
- Tv lk 27-29 (jääb teise tundi ka kindlasti)
- KT
- Pinnamoe kujutamine ja lugemine kaardil
- KT
- Pinnamoe kujutamine ja lugemine kaardil
- Iseseisvate tööde vaatamine ja tutvustamine.
- Kordamine - Guizizz keskkonnas.
- Pinnavormid ja pinnamood.
- Pinnavormid ja pinnamood
- Töö atlasega
- Tv lk 21-22
Õpitulemused
Õpilane:
- kirjeldab samakõrgusjoonte järgi pinnavormi kuju, absoluutset ja suhtelist kõrgust ning nõlvade kallet;
- kirjeldab kaardi järgi oma kodumaakonna ja Eesti pinnamoodi, nimetades ning näidates pinnavorme kaardil;
- toob näiteid mandrijää mõju kohta Eesti pinnamoe kujunemisele;
- selgitab pinnamoe mõju inimtegevusele ja toob näiteid inimtegevuse mõju kohta koduümbruse pinnamoele.
12.04.2017
- Taimed loomad asulas. Info otsimine
- Kordamine - Guizizz keskkonnas
- . Õpetaja koolitusel
- Keskkonnatingimused asulas
- TV lk 16-17
- Loomad asulas.
- Maakonna ülesande lõpetamine.
- Keskkonnatingimused asulas
- TV lk 16-17
- Taimed asulas.
- Keskkonnatingimused asulas
- TV lk 16-17
- Taimed, loomad asulas.
- Meie kooli tutvustuse kirjutamine - iseseisvalt, mida keegi näeb?
- Eesti linnad ja maakonnad
- Haldusjaotus Eestis
- Tv lk 15-16
- Eesti haldusüksuste rahvaarv, pindala ja asustustihedus
- Taimed, loomad asulas.
- Linnalised asulad - Tv ül 1 lk 13 vaadata.
- Eesti linnad ja maakonnad; keskkond asulas
- Tere Kevad!
- Linnalised asulad.
- Vilistlasnädal
- Jäätmeteemaline rändnäitus - tööleht.
- Eesti linnad ja maakonnad
- Haldusjaotus Eestis
- Tv lk 15-16
- Mäng
- Keskkonnatingimused asulates
- Tv lk 16-17
- Linnalised asulad
- Õ lk 28-29
- Tv lk 13-14
- Eesti administratiivkaart (Regio)
- Regio kaardid
- KT - Vee kasutamine ja kaitse
- Asulate kujutamine kaardil
- Maa-asulad
- TERE KEVAD!
- Kordamine - Vee kasutamine ja kaitse (kasutada võid õ lk 5-24
- Asulate ajalooline kujunemine
- Asustuse kujunemine
15.02.2017
- Õpetaja kursusel
- Vee ringkäik looduses. Õ lk 22-23 loe ja vasta teema lõpus olevatele küsimustele vihikusse.
- Tv lk 10
- Tv lk 11 kordamine - ristsõna.
06.02.2017
01.02.2017
30.01.2017
- Kokkuvõtted katsetest
- Kordamine
- Katsed
- Katsete esitamine klassikaaslastele koos selgitustega.
- Vee ja aine olekud. Õ lk 58-59 lugeda
- Õ lk 59 küsimustele vastata vihikusse kirjalikult.
- Tv lk 36 ül 1-7 lahendada
Vesi kui aine, vee kasutamine
Õpitulemused
Õpilane:
- kirjeldab vee olekuid, nimetab jää sulamis-, vee külmumis- ja keemistemperatuuri;
- teeb juhendi järgi vee omaduste uurimise ja vee puhastamise katseid;
- selgitab põhjavee kujunemist ja võrdleb katsega erinevate pinnaste vee läbilaskvust;
- kirjeldab joogivee saamise võimalusi ning põhjendab vee säästliku tarbimise vajadust;
- toob näiteid inimtegevuse mõju ja reostumise tagajärgede kohta veekogudele.
11.01.2017
- Kordamine 1-13
- Tööleht
- Kuidas kasvatatakse kala?
- Kordamine
19.12.2016
- Kordamine 1-13 peatükid
- Tv lk 34-35 ristsõna tegemine
- Kasuta ka Õ lk 55-56
12.12.2016
- Kirjelda endale kõige paremini tuttavat supluskohta jõe või järve ääres. Miks see koht sulle meeldib? Mida saaks seal teha, et koht muutuks puhkamise jaoks meeldivamaks?
- Milliseid vaba aja veetmise võimalusi jõed ja järved pakuvad?
- Kuidas kaitsta avalikke vaba aja veetmise kohti jõgede ja järvede ääres?
- Tv lk 32
- Toiduahelate TK
- Jõgede ja järvede kasutamine
- tv lk 32
30.11.2016
- Eesti selgroogsed
- Tööleht
- Ül 2 - Imetajad
- Ül 3 - Kalad
- Ül 4 - Linnud
- Jõgi ja järv elukooslustena
- Tv lk 26 ül 4 ja Tv lk 27 ül 5
- Toiduahelad
- Film - metskits
- Jõe elustik - kordamine
- Tööleht.
- Jõgi - ristsõna.
- Õpetaja kursusel
09.11.2016
- Järve elustik Õ lk 34-37
- Elurikkas järves on toitaineid parasjagu õ lk 30-33
- Mäng
- Loomad vees
- Elu vees
- Järv omadused - esitlus.
- Järvevee omadused
- Järvevee omadused
- Võrtsjärv ja Peipsi järv võrdlus
- Tv lk 15 -16 (kontroll)
- Taimed lõpuni.
- Taimed vees
- Otsi tahvlist taimed ülesse ja leia midagi põnevat.
- Järved
- Õ lk 18-21; Tv lk 15-16 (võrdlus)
- Intervjuud
- Jõgede tööleht lõpetada - intervjuu
- Eesti järved
- Järved
03,10,2016
28.09.2016
- Kontuurkaardi täitmine.
- Mõisted
- TV lk 10 ül 3
- Töö kaardiga (õ lk 10-13- atlas.
- eesti-lihtne-üldgeograafiline-kaart
21.09.2016
- ASTRA
- Jõgi - atlas, kontuurkaart, Tv
- ASTRA
- Kokkuvõtted õppekäigust tiigi äärde. Töölehtede lõpetamine
- Jõgi ja järv.
- Tutvumine atlasega
- eesti-lihtne-üldgeograafiline-kaart
- õppekäik veekogu äärde
07.09.2016
- Mis on loodusteaduslik uurimus? Mis on meeles?
- Mida tähendab igaühe õigus?
- Liikumine looduses ja igaüheõigus
- Tööleht
02.09.16
- worldometers
- Loodusõpetus 5. klass
- Õpitulemused
- Loodusteaduslik uurimus - õ lk 4-6.
Jõgi ja järv. Vesi kui elukeskkond
Õpitulemused
Õpilane:
- kirjeldab loodusteadusliku meetodi rakendamist veekogu uurimisel;
- oskab korraldada loodusteaduslikku uurimust veekogu kohta ja esitada uurimistulemusi;
- nimetab ning näitab kaardil Eesti suuremaid jõgesid ja järvi;
- iseloomustab ja võrdleb kaardi ning piltide järgi etteantud jõgesid (paiknemine, lähe ja suue, lisajõed, languse ja voolukiiruse seostamine);
- iseloomustab vett kui elukeskkonda, kirjeldab elutingimuste erinevusi jõgedes ja järvedes ning selgitab vee ringlemise tähtsust järves;
- kirjeldab jõe ja järve elukooslust, nimetab jõgede ja järvede tüüpilisemaid liike;
- toob näiteid taimede ja loomade kohastumise kohta eluks vees ja veekogude ääres;
- koostab uuritud veekogu toiduahelaid/toiduvõrgustikke.