5. kl LOODUSÕPETUS 2016/17

Järve selgrootud
Järve loomad ja taimed
Järvede ja jõgede taimed
Veetaimed
Jõe ja järve elustik
Jõgi ja järv elukeskkonnana
Jõed järved - kuldvillak
TERE KEVAD!

17.05.2017
15.05.2017 
  • Ristsõnade lõpetamine
  • Soo
10.05.2017 
  • Kordamine
  • Eesti soode areng, keskkonnatingimused soos  õ lk 70-73
  • Vastata õ lk 73 küsimustele vihikusse kirjalikult.
  • Atlase ülesanne: õ lk 72 iseseivalt otsida ja vaadata
  • Tv lk 33
08.05.2017 
  • Pinnamoe mõju inimtegevusele õ lk 64-66
  • Vastata õ lk 66 küsimustele vihikusse kirjalikult.
  • Tv lk 32
  • Kui midagi jäi eelmisest korrast veel teha, siis saavad lõpetada.
  • 10.05 kordame ja siis tuleb kontrolltöö 15.05.2017.

03.05.2017
  • Suurpinnavormid Õ lk 56-59
  • Tv lk 27-29 (lõpetamine) 
  • Eesti pinnamoe kujunemine õ lk 60-63
  • Vastata õ lk 63 küsimustele vihikusse kirjalikult. 
  • Atlase ülesanne: õ lk 63 iseseivalt otsida ja vaadata
  • Tv lk 30-31
26.04.2017 
  • Suurpinnavormid Õ lk 56-59
  • Vastata õ lk 59 küsimustele vihikusse kirjalikult. 
  • Atlase ülesanne: õ lk 59 iseseivalt otsida ja vaadata
  • Tv lk 27-29 (jääb teise tundi ka kindlasti)
24.04.2017 
  • KT
  • Pinnamoe kujutamine ja lugemine kaardil
19.04.2017
  • KT
  • Pinnamoe kujutamine ja lugemine kaardil
17.04.2017 
Õpitulemused
Õpilane:
  1. kirjeldab samakõrgusjoonte järgi pinnavormi kuju, absoluutset ja suhtelist kõrgust ning nõlvade kallet;
  2. kirjeldab kaardi järgi oma kodumaakonna ja Eesti pinnamoodi, nimetades ning näidates pinnavorme kaardil;
  3. toob näiteid mandrijää mõju kohta Eesti pinnamoe kujunemisele;
  4. selgitab pinnamoe mõju inimtegevusele ja toob näiteid inimtegevuse mõju kohta koduümbruse pinnamoele.

12.04.2017
  • Taimed loomad asulas. Info otsimine
  • Kordamine - Guizizz keskkonnas
10.04.2017
  • . Õpetaja koolitusel
05.04.2017 
03.04.2017
29.03.2017
27.03.2017

29.03.2017
  • Taimed, loomad asulas. 
27.03.2017
  • Linnalised asulad - Tv ül 1 lk 13 vaadata. 
  • Eesti linnad ja maakonnad; keskkond asulas
15.03.2017 
  • Tere Kevad! 
  • Linnalised asulad. 
13.03.2017 
  • Vilistlasnädal
08.03.2017
06.03.2017
01.03.2017
27.02.2017
20.02.2017 
15.02.2017
  • Õpetaja kursusel
13.02.2017
  • Vee ringkäik looduses. Õ lk 22-23 loe ja vasta teema lõpus olevatele küsimustele vihikusse. 
  • Tv lk 10
  • Tv lk 11 kordamine - ristsõna. 
08.02.2017
06.02.2017

01.02.2017 
30.01.2017
25.01.2017
  • Katsete esitamine klassikaaslastele koos selgitustega. 
23.01.2017 
  • Vee ja aine olekud. Õ lk 58-59 lugeda
  • Õ lk 59 küsimustele vastata vihikusse kirjalikult. 
  • Tv lk 36 ül 1-7 lahendada
    18.01.2017
    Vesi kui aine, vee kasutamine
    Õpitulemused
    Õpilane:
    1. kirjeldab vee olekuid, nimetab jää sulamis-, vee külmumis- ja keemistemperatuuri;
    2. teeb juhendi järgi vee omaduste uurimise ja vee puhastamise katseid;
    3. selgitab põhjavee kujunemist ja võrdleb katsega erinevate pinnaste vee läbilaskvust;
    4. kirjeldab joogivee saamise võimalusi ning põhjendab vee säästliku tarbimise vajadust;
    5. toob näiteid inimtegevuse mõju ja reostumise tagajärgede kohta veekogudele.

    16.01.2017
    11.01.2017
    09.01.2016
    21.12.2016
    19.12.2016
    • Kordamine 1-13 peatükid
    • Tv lk 34-35 ristsõna tegemine
    • Kasuta ka Õ lk 55-56
    14.12.2016
    12.12.2016
    • Kirjelda endale kõige paremini tuttavat supluskohta jõe või järve ääres. Miks see koht sulle meeldib? Mida saaks seal teha, et koht muutuks puhkamise jaoks meeldivamaks? 
    • Milliseid vaba aja veetmise võimalusi jõed ja järved pakuvad?
    • Kuidas kaitsta avalikke vaba aja veetmise kohti jõgede ja järvede ääres?
    • Tv lk 32
    07.12.2016
    05.12.2016
    30.11.2016
    28.11.2016
    23.11.2016
    • Film - metskits
    21.11.2016
    16.11.2016
    • Õpetaja kursusel
    14.11.2016
    09.11.2016
    • Järve elustik Õ lk 34-37
    07.11.2016
    • Elurikkas järves on toitaineid parasjagu õ lk 30-33
    02.11.2016
    31.10.2016
    19.10.2016
    • Taimed vees
    • Otsi tahvlist taimed ülesse ja leia midagi põnevat. 
    17.10.2016
    • Järved
    • Õ lk 18-21; Tv lk 15-16 (võrdlus)
    12.10.2016
    • Intervjuud
    10.10.2016
    • Jõgede tööleht lõpetada - intervjuu
    • Eesti järved 
    • Järved
    05.10.2016  ÕPETAJATE PÄEV!
    03,10,2016

    28.09.2016
    • Kontuurkaardi täitmine.
    26.09.2016

    21.09.2016
    • ASTRA 
    • Jõgi - atlas, kontuurkaart, Tv
    19.09.2016
    14.09.2016
    • õppekäik veekogu äärde
    12.09.2016

    07.09.2016

    02.09.16
    1. worldometers
    2. Loodusõpetus 5. klass
    3. Õpitulemused
    4.  Loodusteaduslik uurimus - õ lk 4-6. 
    Jõgi ja järv. Vesi kui elukeskkond
    Õpitulemused
    Õpilane:
    1. kirjeldab loodusteadusliku meetodi rakendamist veekogu uurimisel;
    2. oskab korraldada loodusteaduslikku uurimust veekogu kohta ja esitada uurimistulemusi;
    3. nimetab ning näitab kaardil Eesti suuremaid jõgesid ja järvi;
    4. iseloomustab ja võrdleb kaardi ning piltide järgi etteantud jõgesid (paiknemine, lähe ja suue, lisajõed, languse ja voolukiiruse seostamine);
    5. iseloomustab vett kui elukeskkonda, kirjeldab elutingimuste erinevusi jõgedes ja järvedes ning selgitab vee ringlemise tähtsust järves;
    6. kirjeldab jõe ja järve elukooslust, nimetab jõgede ja järvede tüüpilisemaid liike;
    7. toob näiteid taimede ja loomade kohastumise kohta eluks vees ja veekogude ääres;
    8. koostab uuritud veekogu toiduahelaid/toiduvõrgustikke.